»Kar me je gnalo naprej in mi je dajalo občutek, da lahko nadaljujem, je bila Perotova odločitev, da je zadnja leta svojega življenja zelo jasno in odkrito govoril o težavah psihične narave«
»Okvir zgodbe je, da policisti najdejo Maro, ki je vozil avtomobil pri starosti štirinajstih let in mu nihče ne verjame, da je dejansko celo republiko prevozil sam. Ko ga začnejo zasliševati, začne pripovedovati zgodbo, v kateri je meja med resničnostjo in lažjo zelo zabrisana. Prav ta element neke dvojnosti mi je bil zelo zanimiv.«
»Ko smo film videli, nas je osupnil – ne samo zaradi političnega vidika in poguma ustvarjalcev, ki so bili pripravljeni iti tako daleč za nekaj, kar je v našem delu sveta popolnoma naravna stvar – da bi lahko videli mlado žensko peti na ulicah metropole. Navdušili so tudi s tem, kako je film narejen.«
»Verjetno je razlog za to odločitev vsaj delno tudi to, da bo festival potekal točno eno leto po začetku vojne v Ukrajini. Morda bo predvajanje tega filma v Berlinu pomenljivejše kot kje drugje, saj smo blizu Ukrajini, ker Ukrajinci živijo v Berlinu, in zaradi politične vrednosti filma. Zavedam se, da bo Superpower pritegnil veliko pozornosti – zdi se mi, da zelo lepo odpre vrata v izjemno kompleksen, podroben opis vsega, kar se je zgodilo in se še dogaja v Ukrajini.«
»Kam se je odneslo hlod je prvi projekt, s katerim sem se v vlogi režiserke in direktorice fotografije preizkusila zunaj akademije. Krasno je graditi na nečem brez zunanjega pritiska in pričakovanj, krasno se mi zdi tudi to, da lahko na koncu celotnega procesa rečem, da je bil film narejen zgolj iz želje po ustvarjanju in pripovedi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju